نوشته شده توسط : farhad

قابلیتهای اصلی و بنیادینی که در مورد پنلهای هشدار ورود یا دستگاههای کنترل دسترسی با آنها سر و کار داریم باعث شد تا سی سی تی وی آنلاین به نگارش مقاله آموزشی در این باره بپردازد. قابلیتهای مهمی که شامل موارد زیر هستند :

  • تعداد نقاط متصل کابلی (Zones)
  • تعداد نقاط متصل بی سیم یا وایرلس
  • تعداد و نوع پنلهای کنترل دارای صفحه کلید
  • قابلیت تعریف چندین کاربر با کدهای مجزا
  • قابلیت ارتباط، برنامه ریزی و کنترل تحت شبکه (IP)
  • قیمت دستگاههای کنترل تردد و دسترسی
  • قابلیت های پیشرفته
  • قابلیت توسعه سیستم کنترل تردد
  • قابلیت توسعه و تعامل با سیستم تشخیص حریق/کنترل دسترسی/سیستم نظارت تصویری
  • ملاحظات بازار

در ادامه مقاله آموزشی سی سی تی وی آنلاین به همه این سرفصلها می پردازیم.

جدول مقایسه قابلیتها

برای اینکه بتوانیم 10 قابلیت و پارامتر مهم پنلهای ورودی را بصورت فشرده بررسی کنیم جدول زیر را طراحی کردیم تا براحتی عوامل مهم و حیاتی سیستمهای کنترل ورودی/ورود و خروج را بررسی کنیم. در زیر جدول مفاهیمی که گفتیم را مشاهده می کنید :

بررسی سیستم کنترل دسترسی

جدول بالا بعنوان یک مقایسه بسیار سریع  می تواند برای خرید سیستم کنترل ورودی به شما بسیار کمک کند. در ادامه به شرح هرکدام از این 10 فاکتور خواهیم پرداخت.

تعداد نقاط متصل از طریق شبکه سیمی(Zones)

یک پنل مدیریتی به عنوان هسته مرکزی سیستم مدیریت تردد، چند نقطه و محل را می تواند زیر نظر داشته باشد؟! استفاده از تعداد زیادی سنسور بسیار ساده است اما اصلا نمی تواند مفید باشد. بسیاری سنسورهای کنترلی باید بصورت سری به هم وصل شوند تا مثلا در یک بانک بتوانند شیشه های پنجره ها را به سیستم مدیریت هشدار وصل کنند تا یک مدار هشدار ساده حفاظت از شیشه ها را تشکیل دهند. اگر تنها یکی از سنسورها تغییری را اعلام کنند تمام مدار در آن بخش سیستم هشدار اعلام خطر می کنند و اصلا نمی فهمید که دقیقا کدام سنسور دچار مشکل شده است.

بنابراین استفاده از تعداد زیادی سنسور بدون مدیریت صحیح هیچ مزیی برای کاربران نخواهد داشت. در این موارد باید ببینید چه تعداد منطقه مجزا می تواند توسط یک پنل مدیریت شود و تعداد سنسورهای مورد پشتیبانی خیلی مهم نیست.

تعداد نقاط متصل بی سیم یا وایرلس

همه سیستمها یا پنلها از سنسورهای وایرلس یا بیسیم پشتیبانی نمی کنند. تنها بعضی از پنلها از سیستم وایرلس اختصاصی یا تنها در یک بخش خاص حمایت می کنند و سیستمهای بسیار کمی هستند که سیستم کابلی و بیسیم را یکجا پشتیبانی کنند. همانند سیستمهای سیمی باید سیستمهای بی سیم را هم مقایسه کنیم و قابلیتهای عملی را بسنجیم.

تعداد و نوع پنلهای کنترلی دارای صفحه کلید

بسیاری از سیستمهای کنترل ورودی قادرند از چندین صفحه کلید کنترلی یا پنل مجهز به صفحه کلید پشتیبانی کنند. سیستمهای هشدار معمولا از یک صفحه کلید در هر بخش پشتیبانی می کنند که دسترسی به محیطهای حفاظت شده را برای کاربران راحت تر می کند. البته استفاده از یک صفحه کلید ساده قابل مقایسه با صفحات کنترل لمسی بزرگ که ورودی صدا و تصویر را هم پشتیبانی می کنند، نخواهد بود. فراتر از آن بعضی پنلها حتی می توانند از سیستم نظارت تصویری متصل هم بهره ببرند.

قابلیت تعریف چندین کاربر با کدهای مجزا

برای کنترل نقاط کلیدی یا کنترل دسترسی، باید بتوان برای کاربران متعدد "User codes" یا کدهای کاربری دسترسی مجزا تعریف کرد. سیستمهای هشدار معمولا می توانند تعریف 20 کاربر مجزا را با 20 کد کاربری تعریف کنند و معمولا برای ساختمانهای معمولی این میزان فراتر از نیاز خواهد بود اما در محیطهای تجاری و حساس امنیتی نظامی این مقدار محدود و بسیار کم است.

به همین ترتیب هر کد می تواند نوع دسترسی ویژه ای داشته باشد و مثلا از دسترسی "master" یا مدیریتی تا دسترسی هایی بسیار محدودتر برای هر کدام تعریف کنیم. مثلا می توانید بعضی از کدهای کاربری را بصورت "temporary" یا موقت تعریف کنید تا پس از مدتی اعتبارش تعریف شود یا تنها در ساعات محدودی قابلیت دسترسی به محل اعمال شود.

قابلیت ارتباط، برنامه ریزی و کنترل تحت شبکه (IP)

در تعداد کمی از پنلهای کنترل دسترسی امکان استفاده از رابط تحت وب یا تحت شبکه برای اطلاع رسانی، کنترل یا برنامه ریزی وجود خواهد داشت. این قابلیت امکان تعیین بسیاری از سیاست گذاریهای امنیتی کلی را بسیار ساده و سریع خواهد کرد. البته این موضوع برای کاربران عادی خیلی حیاتی نیست و تنها انتظار استفاده و برنامه ریزی ساده خواهند داشت.

باید بدانید که امروزه دیگر داشتن قابلیت ارتباط تحت شبکه (IP) از گزینه های مهم سیستمهای جدید محسوب می شود اما بسیاری از سیستمها فاقد این قابلیت بوده یا نیاز به بخشها و ماژولهای بیشتری برای اجرای آن هستند. این بخش تعیین خواهد کرد که شما محصولی کاربردی خرید خواهید کرد یا تنها قیمت محصول یا کنترل دسترسی بصورت ریموت مهم خواهد بود.

قیمت دستگاههای کنترل تردد و دسترسی

قیمت محصولات عامل تعیین کننده ای است و مقایسه قیمت محصولات با یکدیگر می تواند رقابت در جذب مشتری را افزایش دهد. بطور معمول اگر پنلی را بدون بخشهای دیگر مثل سنسورها یا سرویس های همراه خریدید باید بدانید که قیمت اجزاء هم قابل مقایسه و مهم هستند. برای یک پنل کنترل ورودی و کنترل تردد با قیمت پایین حدودا 400 هزارتومان خواهد بود که می تواند 8 منطقه را کنترل نماید و در مدلهای گران قیمت تر معمولا از ترکیبی از سیستمهای قابل تجمیع برای یکپارچه سازی سیستمهای بزرگ استفاده می شود که قیمتی حداقل 2 برابر و بیشتر نسبت به سیستمهای دیگر با همین تعداد منطقه مورد پوشش خواهند داشت.

قابلیت های پیشرفته

مقایسات غیر الزامی اما مهم می تواند به قابلیتهای ویژه و اختصاصی هر برندی مربوط باشد. برای مثال "Line supervision" یا قابلیت تشخیصی سنسورهای آب و هوا در مدار خیلی موضوع مهمی برای مناطق مسکونی یا محیطهای تجاری کوچک محسوب نمی شود اما این موضوع در کاربردهای حساس امنیتی بسیار حیاطی است.

به همین ترتیب باید بدانیم که در بعضی سیستمها بسیار مهم است که ببینیم حافظه پنل چند واقعه یا ورود و خروج را به حافظه می سپارد و در برخی موارد می تواند مهم نباشد.

قابلیت توسعه سیستم کنترل تردد

کسب حداکثر تعداد نقاط قابل پشتیبانی در یک سیستم نسبت به قابلیت پوشش رایج آن، معمولا نیاز به افزودن سخت افزار یا ماژولهایی خواهد داشت. بعلاوه تعداد نقاط پشتیبانی شونده با افزودن سخت افزارهای توسعه دهنده سیستم، معمولا متفاوت از تعداد نقاطی است که یک سیستم بصورت عادی از بخشهای کابل کشی شده و بی سیم می تواند پشتیبانی نماید.

در موارد دیگر، سخت افزارهای توسعه دهنده سیستمهای کنترل تردد، بصورت فیزیکی می توانند از اتصال صدها محل کنترل پشتیبانی کنند. این در حالی است که پنلهای معمولی تعداد محدودی از نقاط را پشتیبانی می کنند. توجه داشته باشید که گزینه "توسعه پذیری" می تواند همه ابهامات ممکن در این زمینه را برطرف نماید.

قابلیت توسعه و تعامل با سیستم تشخیص حریق/کنترل دسترسی/سیستم نظارت تصویری

هنگام استفاده ترکیبی از سیستمهای کنترل تردد با سیستمهای تشخیصی دیگر، بسیاری از قابلیتها و شرایط قابل پشتیبانی سیستمها کاهش می یابند. بعضی سیستمها قابلیت کنترل دسترسی محدودی داشته یا بصورت پیش فرض مجهز به دوربینهای مدار بسته هستند اما در بقیه موارد، نیاز به افزودن سخت افزار یا نرم افزار مرتبط خواهید داشت. سیستمهای دیگر هم که اصلا ممکن است قابلیت تعامل یا تجمیع با سیستمهای تشخیص حریق، نظارت تصویری و ... نداشته باشند. درک این قابلیت و وجود این ویژگی می تواند یکی از فاکتورهای مقایسه ای مهم دیگر باشد.

ملاحظات بازار

باید وجود تجهیزات در بازار، پشتیبانی، ساختار قیمت گذاری و رابطه همین موارد را بر اساس برندها در نظر داشته باشید. فرض اینکه برندی، محصولی در بازار دارد اما سیستمهای مرتبط و دستگاههای توسعه دهنده دیگری در بازار نداشته باشد، خرید خیلی خوبی به نظر نمی آید. بسیاری از تجهیزات هشدار دهنده یا در بازار منطقه ای شما در دسترس نیست یا پخش کننده ها رقبتی به آن ندارند و درک این مورد بعنوان فاکتور نهایی می تواند باعث سبک سنگین کردن قابلیت پشتیبانی یا خرید سیستم مورد نظر باشد.

بازخورد کاربران و مشتریان

با نگاهی به بازار جهانی و مشاهده تجربیات دیگران بر اساس این 10 فاکتور می توانید بفهمید که قبل از خرید، انتخابتان چه مشکلاتی می تواند داشته باشد و یا چه بخشهای قوتی در دستگاه کنترل تردد می تواند انتخاب شما را تغییر داده یا بهبود بخشد.

  1. دوربین مدار بسته، راهی برای افشای کلمه عبور
  2. عینک ضد جاسوسی دوربین مدار بسته
  3. عینک طبی مجهز به دوربین مدار بسته
  4. دوربین مدار بسته ضد حرارت / بد افزار ایرانی و هک دوربین تحت شبکه

پهپاد x820 داهوا / دوربین قدی محصول هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

روز به روز طرفداران VCA یا تحلیلگرهای ویدئویی در حال افزایش است و در سالهای پیش رو به یکی از بزرگترین علائق کاربران و متعاقبا بازار سیستمهای نظارت تصویری تبدیل خواهد شد. امروزه هم VCA ها یکی از بزرگترین بخشهای سیستم نظارت تصویری را تشکیل می دهند و کمتر از قبل دچار خطای فاحش یا کارکرد نادرست خواهند شد. در سالهای اخیر بسیاری از سازندگان دوربین های مدار بسته رو به تحقیقاتی آوردند تا با کاهش این خطاها، کارکرد تحلیلگرهای ویدئویی را افزایش دهند. تحقیقات اخیر نشان می دهد تکنولوژی تحلیلگران ویدئویی بشدت درحال رشد و توسعه است؛ بطوریکه اندازه بازار تحلیلگر ویدئویی دوربینهای مداربسته در سال 2016 برابر 1.7 میلیارد دلار بوده و پیش بینی ها نشان از عددی 4.2 میلیارد دلاری تا سال 2021 خواهند داشت. سود ناخالص (CAGR) این تکنولوژی برابر 20.2 درصد در سالهای 2016 تا 2021 خواهد بود که توسط تحقیقات اخیر موسسه MarketsandMarkets در ماه گذشته میلادی منتشر شد. عددی خوشایند و نوید بخش برای آینده بازار سیستم های نظارت تصویری و دوربینهای مدار بسته که می تواند بخش بلقوه بازار را بیدار نماید.

با توجه به پیشبینی دوبرابر شدن درآمدهای بازار تحلیلگر ویدئویی در 5 سال آینده، امروزه با افزایش نیاز کاربران به مدیریت جمعیت و ترافیک انسانی برای مقاصد امنیتی و تعامل با دنیای اینترنت اشیاء باعث افزایش این رشد تکنولوژی خواهد شد.

گرایشات به تحلیلگرهای ویدئویی (VCA)

از آنجاییکه VCA در مقاصد امنیتی در ابتدا بیشتر مورد توجه قرار گرفت، بسیاری از تکنولوژیهای مرتبط بصورت هوشمند به آن قدرت بیشتری بخشیدند. داشتن بهترین تکنولوژیهای روز دنیا برای بازار VMS ها بسیار حیاتی است و کاربران هم نیازهایی مطابق آخرین تکنولوژیها پیدا می کنند. سازندگان VMS ها هم این را درک کرده و درحال رقابتند.

زمانی که به علت رشد بیشتر تحلیلگرهای ویدئویی فکر می کنیم، توسعه دهندگان به پلتفرمهای همراه و سیستم مدیریت جمعیت، بشدت همانند سوختی این تکنولوژی را بجلو می رانند. مدیریت جمعیت و قابلیتهایی از این دست، علاوه بر افزایش امنیت می تواند در پروسه تصمیم گیری به مدیران یا کاربران نهایی کمک نماید.

دوربین های مدار بسته بهتر و سنسورهای مقرون به صرفه تر

با توجه به گرایشات کاربران قائدتا پیشرفت در تکنولوژی و قیمت مناسبتر سنسورها نقش اصلی را در توسعه تکنولوژی تحلیلگرهای ویدئویی بین کاربران بازی می کند.

افزایش رزولوشن دوربین های مدار بسته باعث تولید تصاویری واضحتر و دقیقتر برای تحلیلگر ویدئویی خواهد شد. علاوه بر آن دوربین های مدار بسته نسبت به قبل هوشمندتر و مقرون به صرفه تر شده اند و این یعنی تحلیلگر های ویدئویی بهتر می توانند سازگار با آنها نتایج تحلیلی بهتری داشته باشند.

ضمن اینکه علاوه بر اتکا بر دوربینهای مداربسته، تحلیلگرهای ویدئویی می توانند از ترکیب ویدئو با کارکرد سنسورهای محیطی نتایج بسیار بهتر و پیشرفته تری ارائه دهند.

تکنولوژی سنسورهای مکانیابی ارزان قیمت جدید، دقت بسیار بوجود آورده و بخوبی داده های مختصات اهداف را ارائه می دهند. این داده ها توسط تحلیلگران ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرد و دوربین مدار بسته با توجه به آن دقیقتر بر روی هدف تمرکز خواهد داشت.

سنسورهای مقرون به صرفه تر که در دوربینهای مدار بسته حرارتی، راداری و لیداری مورد استفاده هستند قابلیت استفاده بیشتری در صنایع قیمت محور دارند. بشکلی براساس نیاز کسب و کار، دوربینهای مدار بسته می توانند علاوه بر سیستم نظارت تصویری، باقی اهداف کوچک را نیز پوشش دهند.

یادگیری ماشینی (Deep Learning) و تحلیلگرهای ویدئویی

دیپ لرنینگ یا یادگیری عمیق شاخه ای از دانشهای ماشینی به حساب می آیند که نقش تکاملی را در تحلیلگرهای ویدئویی بر عهده دارند. براساس تحقیقات شرکت Tracrica، الگوریتمهای دید ماشینی و یادگیری عمیق نقش اصلی را در تحلیل گرهای ویدئویی بازی خواهند کرد. ترکیب VCA و یادگیری عمیق ماشینی می تواند باعث حذف نویزها و عوامل مزاحم محیطی در صحنه ها شده و تعیین و دقت روی هدف را بهبود بخشد.

کارکرد سیستم اینترنت اشیاء

سال گذشته ABI Research استفاده از تحلیلگر ویدئویی را ابزاری هوشمند برای مشاغل دانسته و گرایش عمده به سیستم نظارت تصویری را بدلیل همگرایی با اینترنت اشیاء (IoT) می دانست.

در مقاله اخیر McKinsey & Company آمده است که کاربردهای اینترنت اشیاء در ترکیب با تحلیلگرهای ویدئویی قدرتمندتر می شوند. اطلاعات دموگرافی با جزئیات بهتر مثل سن و جنسیت خریداران می تواند به بسیاری از بازارها کمک کرده باعث رونق مشاغل شود.

فراتر از ایمنی و امنیت

در بسیاری از انبارها و محیطهای فروش محدود، سیستم تحلیلگر ویدئویی می تواند به پیشگیری از سرقت، خروج بدون برنامه یا حتی پیشگیری از وقوع آتش سوزیها بینجامد. برای مثال شمارش خودروها در پارکینگهای بزرگ می تواند به ایجاد پارکینگ های هوشمند کمک نماید. ضمن اینکه مثلا دستگاههای پول شمار بانکی هم براحتی اعمال خلافکارانه را پیش از دستبردهای کوچک تشخیص می دهند.

بانکها براحتی با مانیتور کردن دستگاههای ATM می توانند از دستبردهای جدیدی که منجر به تخلیه صندوق دستگاههای کارت خوان می شود، جلوگیری نمایند. دوربین مدار بسته با ضبط تصاویر چهره و شرایط فرد سارق، آنرا در شبکه سیستم هشدار به اشتراک می گذارد و ATM های دیگر در صورت مشاهده فرد، بصورت نامحسوس اعلام هشدار می کنند.

آینده تحلیلگر های ویدئویی

با رشد مداوم قابلیتها و ویژگیهای VCA، روز به روز به کاربردهایش افزوده می شود. امروزه بخصوص زمانی که کاربران از محصولات امنیتی انتظار دارند آخرین فناوریهای ممکن را ارائه دهند، شرکتهای سازنده تحلیلگرهای ویدئویی باید به علائق کاربران توجه داشته باشند تا بتوانند در گردونه رقابت باقی بمانند. البته با افزایش قابلیتهای تحلیلگر های ویدئویی، تنها افکار کاربران می تواند باعث محدود شدن قابلیتهای تحلیلگران ویدئویی شود و این یعنی هرچه کاربران بخواهند می تواند بخشی از بازار جدید شود.

  1. لنز زوم دوربین مدار بسته / 5 باور غیر واقعی در مورد دوربین مداربسته
  2. آشنایی با استاندارد ONVIF در دوربین مداربسته
  3. لنز موتورایز در دوربین مدار بسته
  4. Adjustment Range زاویه تنظیم لنز دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته AHD



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farhad

 (PoE افزایش یافته، رابط کاربری و نمایش تصویر زنده)

 

PoE افزایش یافته

NVR یونی ویو قادر است در هنگام استفاده از دوربین های مدار بسته برند یونی ویو قابلیت PoE را تا 300 متر ارتقاء بخشد. این میزان 3 برابر استاندارد حداکثری در برندهای دیگر است. دوربین های مدار بسته مدل موتورایز می توانند تا 200 متر از PoE استفاده کنند و در صورتی که از لنز ثابت یا دوربینهای مدار بسته غیر موتورایز استفاده کنید این فاصله تا 300 متر افزایش می یابد. در این قسمت ما دو مدل دوربین مداربسته تحت شبکه یونی ویو (Uniview/UNV) را آزمایش کردیم تا ببینیم بر روی کابل شبکه Cat 5e تا چند متر می توانند از PoE افزایش یافته اختصاصی یونی ویو بهره ببرند :

بررسی تخصصی NVR یونی ویو - تست PoE+ یونی ویو

در بررسی انجام شده قابلیت PoE بدون مشکل یا کاهش توان توانست دوربین مدار بسته موتورایز را تا 200 متر و دوربین مدار بسته لنز ثابت را تا 300 متر روشن کرده و بخوبی عمل نماید. این قابلیت همانطور که در مقاله آموزشی قبلی سی سی تی وی آنلاین گفتیم می تواند توسط زدن تیک این گزینه در رابط کاربری تحت وب NVR یونی ویو فعال نمایید و نیاز به کار دیگری نخواهید داشت :

بررسی تخصصی NVR یونی ویو - تنظیمات PoE

این افزایش فاصله با افزایش ولتاژ PoE+ نسبت به PoE های رایج برندهای دیگر تا بیش از 70 ولت (تصویر زیر) میسر شده است. همانطور که در سی سی تی وی آنلاین گفته بودیم، افزایش طول کابل باعث افت ولتاژ موثر دوربین مدار بسته می شود. PoE استاندارد و معمول از حداکثر 57 ولت استفاده می کند و معمولا تا 48 ولت بیشتر بالا نمی آید. توجه کنید که این قابلیت توسط برندهای دیگر و دوربینهای مدار بسته شرکتهای دیگر پشتیبانی نشده و نمی توانند با این ولتاژ کار کنند. علت آن بیشتر به هزینه های بیشتری دارد که باید شرکتها بر روی سخت افزار دوربین مدار بسته خود انجام دهند تا این هماهنگی را ایجاد نمایند. ضمن اینکه این قابلیت اختصاصی برای برند Uniview بوده است.

بررسی تخصصی NVR یونی ویو - ولتاژ دوربین مدار بسته

سازگاری دوربین مدار بسته

در بررسی تخصصی NVR یونی ویو در سی سی تی وی آنلاین در اتصال ONVIF دوربین های مدار بسته بعضی برندها با NVR یونی ویو مشکل داشتیم. مثلا دوربین مدار بسته اکسیز نمی توانست حتی با ریست سخت افزاری یا تلاشهای دیگر با این NVR ارتباط برقرار نماید. دوربین مدار بسته یونی ویو و RTSP بدون کوچکترین مشکلی ارتباط برقرار می کردند و مانند بقیه مدلهای پشتیبان ONVIF بدون مشکلی ارتباط برقرار کردند (14 دوربین مداربسته از 16 دوربین تست شده توانستند وصل شده بخوبی کار کنند.)

برعکس بسیاری از NVR های سبک و غیر سروری، کاربران با این NVR براحتی می توانند با استفاده از URL های RTSP برای خودشان پروتکل اختصاصی تعریف کنند و جریان تصویری با پهنای باند بالا و پایین بخوبی قابل تعریفند. این قابلیت امکان استفاده از جریانهای چندگانه را حتی برای دوربین های مدار بسته پشتیبانی نشده هم میسر می کند اما نمی تواند از قابلیتهای حرفه ای و اختصاصی برندها مثل VMD دوربین مدار بسته، خروجی و ورودی صدا و I/O بطور کامل بهره برد. تصویر زیر درایور برند Axis را نشان می دهد :

بررسی تخصصی NVR یونی ویو - دوربین مدار بسته اکسیز

خروجی تصویر ONVIF

NVR یونی ویو برخلاف NVR ها و DVR های ارزان قیمت بازار از ONVIF پشتیبانی نمی کند. دستگاهها را می توانید از بخش Device Manager همانند VMS ها مشخصات را ببینید اما جریان تصویری قابل پخش نیست.

پخش تصویر همزمان

پخش تصویر همزمان چندین کانال بخوبی در رابط کاربری NVR یونی ویو قابل استفاده است و می تواند تا 16 کانال تصویری را همزمان پخش نماید. البته گزینه ای برای پخش تکی تصاویر ندارید که منطقی بنظر می رسد.

اینکه چند تصویر ضبط شده بتوانند همزمان پخش شوند قابلیت بسیار خوبی است که در رکوردرهای ارزان قیمت برندهای دیگر وجود ندارد و یا تنها پخش یک دوربین مدار بسته ممکن است.

بررسی تخصصی NVR یونی ویو - پخش تصویر همزمان دوربین های مدار بسته

ذخیره سازی Export از چندین دوربین مدار بسته

علاوه بر امکان پخش همزمان تصاویر ضبط شده، کاربران می توانند تصاویر چندین دوربین مداربسته را در یک لحظه همزمان با انتخاب زمان مورد نظر روی رابط تحت وب بر روی حافظه مجزا Export نمایید. این قابلیت اصلا در NVR های ارزان قیمت وجود ندارد و اصلا امکان export با تعیین زمان ابتدا یا انتهایی در دسترس نیست. این قابلیت در NVR یونی ویو به کاربر اجازه می دهد بجای دانلود تمام تصویر یک دوربین مدار بسته، تنها بخشی از زمان تصاویر ضبط شده را انتخاب و دانلود نمایید (تصویر زیر):

بررسی تخصصی NVR یونی ویو - دانلود تصاویر دوربین مدار بسته

البته کلیپها بصورت تکی از یک دوربین مدار بسته قابل جداسازی نیستند ولی در عوض براحتی بر روی مدیا پلیر ها قابل پخش خواهند بود. ضمن اینکه پروسه دانلود تصاویر بسیار سریعتر از دانلود تصاویرمجزا تنها از یک کانال است (که در رکوردرهای ارزان قیمت خواهید دید.)

بررسی تخصصی NVR یونی ویو - دانلود تصاویر دوربین مدار بسته

پخش تصاویر زنده

رابط کاربری پخش تصاویر زنده NVR یونی ویو مثل بسیاری از رکوردرهای دیگر بازار با نمایش لیست درختی دوربینهای مداربسته امکان انتخاب جریان تصویری اصلی یا فرعی، تقسیم صفحه و قابلیت کنترل دوربین مدار بسته PTZ را میسر می نماید. رابط کاربری تحت وب نیاز به جستجوگر Internet Explorer مجهز به ActiveX خواهد داشت.

بررسی تخصصی NVR یونی ویو - پخش زنده تصاویر دوربین مدار بسته


:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()